Här hittar du blanketter för ansökan om medlemskap och båtplats.
När du ansöker om medlemskap/båtplats är det din skyldighet att känna till klubbens gemensamma regler.

Läs därför de regler och förbindelser du godtar innan du kommer på något av antagningsmöterna.

OBS!
För att ansöka om båtplats måste du vara godkänd medlem i FBK.

Ansökan om medlemskap görs endast genom att fylla i medlemsansökan och ta den med sig till något av våra medlemsmöten som hålls i klubbstugan varje första tisdag i månaden kl 18.00 mellan april och september.

Platser som blir lediga fördelas i turordning efter kölistan utifrån storleken på den plats som blir ledig. Den som har båtplats är skyldig att minst ha en ansvarsförsäkring för båten samt tecknat båtplatskontrakt med klubben

För att ha en aktuell båtplatskö har klubben beslutat att ta ut 100:- per år för att stå i klubbens kö till båtplats.

HJÄLP OSS ATT UTVECKLA BÅTLIVET I FALUN.
BLI SPONSOR

Vill du bli sponsor till Falu Båtklubb?